Anti-age behandlinger

Behandlinger med synlige resultater.

Vil du gerne gør en forskel på din hud, reducerer fine linjier og rynker eller booste din hud eller få mere glow?

De her anti aging behandlinger kan hjælpe dig.
For at vælge den helt perfekte behandling til din hudproblem hjælper vi dig gerne.

Non Invasiv LED Mesoterapi   90 min. .................................................................................................................   Kr. 1250,-
Denne innovative behandlingsform kan kategoriseres som en anti-aging behandling, hvor du vil kunne se resultater allerede efter kun én behandling. Denne behandlingsform kan anvendes på flere områder. Der er ingen risiko for hudskader og da er næsten ingen restitutionsperiode.
Afrens, enzym peeling, tonic, slimhuddesinfektion, tonic, serum, Mesopen,
maske, serum & 24timers creme.

Microdermabrasion / Diamantslibning & Oxygen  75 min.   ..........................................................   Kr. 750,-
Er en behandlingsform der giver dybdegående peeling, med en diamant, som blidt sliber det yderste tørre hudlag af (overhuden) og kombineres med et vakuum hvor diamanternes grovhed justeres efter hudtype. Behandlingen stimulerer og genopbygger hudens kollagen og elastin, hvilket resulterer i en sundere, fastere, og yngre udseende, dertil øges blodcirkulationen, hvor du efter vil opnå en mere jævn og ensartet hud som stråler.
Afrens, enzym peeling, tonic, slimhuddesinfektion, tonic, Diamntslibning, serum, oxygen, maske, serum & 24timers creme.

Dermaplaning  75 min.   ...............................................................................................................................................   Kr. 650,-
Dermaplaning er en ikke-kirurgisk og
 ikke-invasiv procedure for kvinder, der hjælper med at genoplive din hudfarve i ansigtet og får det til at se friskere ud overalt. Her føres en skalpell over ansigtsområdet. Når de bruges korrekt, barberes mange uanselige hår i ansigtet af, og døde hudceller fra det øverste hudlag fjernes.
Afrens, enzym peeling, tonic, slimhuddesinfektion, tonic, Dermaplaning, tonic, serum eller ampul, maske, serum & 24timers creme.